top of page

TERMENI & CONDITII


Kixomania este denumirea comerciala a SC BECMAR INDUSTRY SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand numar de ordine in Registrul Comertului J23/1153/2018, cod unic de inregistrare fiscala 39034220, punct de lucru in Strada Banul Antonache 27 B colt cu  Intrarea Tudor Stefan 61, Sector 1, Bucuresti, cont bancar RO67INGB0000999907756989, deschis la ING Bank, persoana de contact Maria Pitigoi, telefon: 0739974998.
Orice client poate anula comanda online (daca este validata de catre Kixomania) pentru orice motiv, pana in momentul intrarii in procesul de curatare/igienizare/reparare/vopsire a produselor apartinand respectivului client. Comenzile se pot anula telefonic, la numarul +40739 974 998, sau prin e-mail, la adresa: maria@kixomania.ro.
Pentru comenzile plasate fizic in atelier, Plata se efectueaza integral in momentul plasarii acesteia la punctul de lucru al firmei, de la adresa Strada Banul Antonache 27 B colt cu Intrarea Tudor Stefan nr. 61, Sector 1, Bucuresti, cu numerar sau cu card bancar VISA / MASTERCARD. Pentru comenzile plasate on-line sau telefonic, plata se va efectua prin transfer bancar/link de plata transmis prin intermediul canalelor de comunicare precum Whatsapp/ Email. Executarea serviciilor din comanda va incepe odata cu confirmarea platii prin transfer bancar/link de plata/numerar/bon fiscal. Comenzile neachitate la plasarea acestora fizica in atelier sau on-line nu vor intra in executie pana se va face dovada achitarii acestora.
Toate preturile sunt exprimate in lei (RON), fiind comunicate catre client inainte de plasarea comenzii in sistem, clientul luand la cunostiinta si fiind de acord cu acestea in momentul generarii comenzii electronice primite prin intermediul email. 
Predarea produselor catre client se poate efectua doar in baza ID-ului de comanda /buletin/ bonului fiscal primit de client la predarea produselor.
Kixomania este absolvita de orice responsabilitate daca produsele predate de catre clienti se deterioareaza din cauza unor vicii ascunse (etichetare gresita, insuficienta rezistenta a vopselurilor si a colorantilor, calitatea slaba a fibrelor/pieilor/accesoriilor etc).
Eventuale reclamatii, obiectiuni sau cerinte trebuie facute in momentul predarii produselor, iar clientul se obliga sa verifice inscrierea lor pe bonul de comanda primit la adresa de email furnizata , reclamatiile ulterioare nefiind valabile.
In caz de deterioare a produselor clientilor, acestia vor fi despagubiti material conform evaluarii gradului de uzura indicate de catre un specialist evaluator. 
Kixomania va depune toate eforturile pentru a repara/vopsi/curata cu produse/tehnici/materie prima, precum si cu materiale premium toate produsele predate in atelier de catre client.
Prin materiale premium facem referire la optiuni superioare ce ofera o durabilitate crescuta pe termen lung, materia textila avand o tesatura mai densa, iar pieile premium avand un grad diferit in densitate, maleabilitate, fiind prelucrate in moduri diferite fata de cele standard. Materialele precum si produsele premium utilizate de catre societate in repararea/vopsirea/curatarea articolelor sunt concepute cu un grad de performanta mai ridicat fata de cele standard in ceea ce priveste testul tehnic, originea acestora fiind mai rara, naturala, ecologica, iar in cazul texturii si al aspectului avand finisaje mai fine, fiind prelucrate cu mai multa precizie si tratate controlat.
In cazul in care produsul este foarte murdar sau petele sunt vechi, foarte bine fixate de material, exista posibilitatea ca aceste produse sa nu fie curatate in totalitate. In cazul in care produsul are un grad avansat de deteriorare/degradare si repararea/vopsirea/curatarea acestuia nu va putea fi efectuata conform standardelor serviciului propriu-zis, clientul este de acord cu protocolul de proceduri ce pot fi aplicate fata de produs fara a deteriora mai mult starea acestuia.
In aceste cazuri, clientii vor fi informati privind aceste riscuri din momentul predarii produselor.
Termenul de executie asupra comenzilor este estimativ, fiind comunicat la plasarea comenzii, avand variatii in functie de serviciile solicitate, complexitatea acestora, precum si departamentul abilitat, acesta poate varia de la 3 zile pana la 6 luni.

Societatea nu este raspunzatoare pentru neexecutarea prestatiilor la termen, datorate unor cazuri de forta majora, iinsa se obliga la instiintarea clientului in cel mai scurt timp de aceste fapte prin mijloace de comunicare (Telefonic/ Whatsapp/ Email).
Clientii vor fi informati prin metode stabilite de comun acord (telefon / e-mail) privind finalizarea serviciilor de curatare/reparatii a incaltamintei.

bottom of page